Vor fi afișate mai multe opțiuni pentru produse în rezultatele îmbogățite ale Căutării Google
Dacă aveți nevoie de implementarea unor servicii SEO cu rezultate, puteți scrie un mesaj către Agentie SEO – Story Web
Anunțul recent al Google privind suportul pentru datele structurate Product Variant marchează un salt înainte semnificativ pentru comerțul electronic. Anterior, era puțin dificil să gestionezi variantele de produse, în special acolo unde pot exista mai multe combinații (de exemplu, tricouri personalizate cu diferite dimensiuni și variante de culoare). Anunțul Google că va sprijini această nouă variantă de markup structurată de produs ar trebui să aducă câteva vibrații pozitive pentru managerii magazinelor online. Să Haideți să intrăm puțin în subiect să înțelegem valoarea acestei schimbări.
Date structurate ale variantei de produs
Pentru a implementa noul marcaj, site-urile trebuie să utilizeze tipul Schema.org ProductGroup și aceste trei proprietăți asociate.
Puteți găsi instrumentele în rapoartele Fragmente de produse și înregistrări de comerciant, precum și în Testul cu rezultate îmbogățite.
Numai datele structurate valide sunt eligibile pentru a fi incluse în rezultatele căutării Google. Cu toate acestea, datele structurate valide nu garantează că Google va afișa pagina ca un fragment îmbogățit.
- hasVariant – https://schema.org/hasVariant
Această proprietate este utilizată pentru a imbrica variante de produse în grupul de produse „părinte” corespunzător. - variesBy – https://schema.org/variesBy
Această proprietate listează caracteristicile care diferențiază variantele. - productGroupID – https://schema.org/productGroupID
Servind drept identificator unic, această proprietate marchează „SKU părinte” al ProductGroup-ului.
Google oferă documentare și validare în Search Console pentru a ajuta la implementare.…abordează complexitatea inerentă a produselor variante de pe site-uri web. Ceea ce este de remarcat este faptul că această îmbunătățire nu se aplică numai Căutării Google prin intermediul datelor structurate, ci și se integrează perfect cu fluxurile centrului comercial, inclusiv cu feedurile automate – o mișcare care promite să îmbunătățească experiența generală de comerț electronic.
- Google acceptă acum date structurate pentru variante de produs, cum ar fi dimensiunea, culoarea etc.
- Site-urile trebuie să utilizeze un nou marcaj de date structurate pentru a afișa variațiile produselor.
Implementarea validă poate duce la înregistrări de căutare îmbunătățite.
Google a anunțat asistență extinsă de date structurate pentru variantele de produse în rezultatele Căutării Google.
Noul marcaj va permite comercianților online să prezinte diferitele variante ale produselor pe care le vând, cum ar fi culoarea, dimensiunea, materialul și multe altele.
Anterior, Google accepta date structurate pentru produse individuale, expediere și returnări. Noua schemă de grup de produse permite relații părinte-copil între variațiile de produs.
Vă oferim detalii mai jos despre noul marcaj și cum să îl implementați.
Care sunt beneficiile utilizării noului suport de date structurate pentru variantele de produs?
Implementarea noilor date structurate pentru variantele de produse aduce mai multe beneficii comercianților și utilizatorilor.
- Oferă o reprezentare mai precisă a ofertelor de produse în rezultatele căutării, prezentând variațiile disponibile, cum ar fi dimensiunea, culoarea și materialul.
- Îmbunătățește experienței utilizatorului oferind informații detaliate despre produse, ceea ce duce la rate de clic îmbunătățite.
- O potențială creștere a vizibilității în rezultatele căutării prin fragmente îmbogățite și înregistrări mai descriptive.
Cum ajută noua schemă de grup de produse afișarea variațiilor de produse în rezultatele căutării?
Noua schemă de grup de produse ajută afișarea variațiilor de produs prin:
- Permiterea relațiilor părinte-copil între variațiile de produs și grupul principal de produse folosind marcaj structurat.
- Permite motoarele de căutare să înțeleagă inventarele complexe de produse și să le afișeze corect în listele de căutare.
- Îmbunătățirea reprezentării inventarului unui site de comerț electronic în rezultatele căutării, ajutând astfel utilizatorii să găsească mai ușor variante specifice de produs.
Implementarea datelor structurate valide poate asigura că produsele mele apar ca fragmente îmbogățite în Căutarea Google?
Nu, în timp ce datele structurate valide sunt necesare pentru eligibilitate:
Aceasta nu garantează că Google va prezenta produsele dvs. ca fragmente îmbogățite în rezultatele căutării.
Google selectează rezultate îmbogățite pe baza factorilor care includ calitatea implementării datelor structurate și relevanța și utilitatea generală a conținutului pentru utilizatori.
Comercianții sunt încurajați să urmărească îndeaproape documentația Google și să folosească instrumentele de validare furnizate pentru a-și maximiza șansele de afișare a fragmentelor îmbogățite.
Mai mult context asupra datelor structurate
Dacă sunt implementate în mod corespunzător, datele structurate permit motoarelor de căutare să înțeleagă sau să citească produse, servicii, evenimente și alte entități complexe.
Schema.org oferă un vocabular comun pentru tipurile și proprietățile comune de entități. Motoarele de căutare mari, cum ar fi Google, se bazează pe marcarea schemei pentru a genera rezultate îmbogățite, cum ar fi carusele de produse, fragmente de recenzii, detalii despre evenimente și multe altele.
Dacă dețineți un magazin online, țineți cont de aceste aspecte importante pentru a crește rata de click și cea a vânzărilor.
Cu aceste îmbunătățiri, specialiștii în comerțul electronic pot îmbunătăți vizibilitatea produselor lor, pot îmbunătăți acuratețea datelor și în cele din urmă, pot oferi o experiență mai îmbogățită pentru cumpărătorii online.
Veți implementa acest lucru?
Aveți nevoie de ajutor pentru a implementa acest lucru pe site-ul dvs. de comerț online? Luați legătura cu Story Web.