StoryWeb - Agentie SEO
Logo Design - Job Trainer Motoc

Cuprins articol

JTM - Job Trainer Motoc

Logo JTM Creion Logo JTM Albastru

Centrul de Formare Profesională Job Trainer Motoc are ca scop formarea profesională continuă a persoanelor interesate, prin diferite cursuri de învățare, astfel încât aceștia să fie pregătiți profesional cerințelor de muncă viitoare.

Misiunea JTM are la bază trei piloni:

1 – Consolidare – consolidarea competențelor profesionale ale persoanelor care sunt în căutarea unui loc de muncă

2 – Profesionalism – profesionalismul JTM crește gradul de ocupare și promovarea incluziunii sociale.

3 – Eficiență – eficiența cursurilor duce la păstrarea unui nivel redus al șomajului.

Activitățile JTM sunt concentrate cu precădere asupra nevoilor șomerilor, persoanelor inactive ( casnice, femei, tineri ) persoane defavorizate cât și a celor care vor să acceadă pe piața forței de muncă, sub forma unor programe speciale destinate persoanelor afectate de șomaj pe termen lung.

Proces de lucru

Șomer

Șomer

Cursuri Formare Profesională

Muncitor calificat

Coroana

Coroana

„Munca îl înnobilează pe om”. Acesta este proverbul de la care am pornit pentru a crea identitatea vizuală pentru Job Trainer Motoc având în vedere că JTM are ca scop instruirea persoanelor care au nevoie de muncă. Ce face această instruire? Ajută oamenii să fie pregătiți pentru diferite locuri de muncă. Iar aceștia persoane îți recapătă stima de sine și scapă de stresul lipsei locului de muncă. El devine un om bucuros și important în comunitatea lui. Capătă noblețe sau importanță.

Nobil – cuvântul care ne-a dus cu gândul la cei ce fac parte din nobilime, din rândul oamenilor importanți. De aici apare coroana, folosită ca simbol al celor ce fac parte din familii de nobili.

Am legat aceste idei pentru a transmite că Job Trainer Motoc este un centru de formare profesională care îi aduce pe oameni în categoria celor nobili, care poartă coroana.

Înainte și după

Înainte

După

Logo JTM Albastru

De ce s-a făcut o modificare completă a logoului? 

Înainte, identitatea vizuală nu era potrivită din mai multe motive. Era generic, foarte ușor de confundat cu alte companii, culori care nu se potriveau cu sentimentul de încredere. În general, culorile roșu și portocaliu indică semnale de avertizare, de pericol, în nici un caz nu transmite ideea de siguranță.

Am schimbat culoarea și am creat o siglă – JTM cu un tip de caractere modificate în așa fel încât sigla să fie ușor asociată cu ideea de școală sau cursuri. Totodată am vrut să transmitem idea de stabilitate și noblețe.

Și iată ce a ieșit.

Albastru - De ce?

Este una dintre culorile cele mai asociate cu capacitatea de control. Albastrul este legat de încredere, grijă pentru ceilalți, credibilitate, putere, seriozitate, creativitate, energie fizică, cordialitate și dezvoltare tehnologică.

Logo JTM Albastru
Sigla JTM pe perete
Dorel Ichim CEO Story Web-01
ICHIM DOREL
Specialist SEO

Programează o întâlnire pe Zoom și îți arăt GRATUIT tot ce ar trebui să implementezi pentru a duce site-ul pe prima pagină din Google.

CAUTĂ ARTICOLE

Contact StoryWeb