Logo făcut pentru Rednic Pro Detailing.

Rednic Pro Detailing

Rednic Pro Detailing are în spate o poveste care inspiră. 

Mariu Rednic este fondatorul companiei. A început această afacere imediat după terminarea liceului, la doar 18 ani. Începuturile nu au fost ușoare. Nimeni nu credea că putea dezvolta această afacere spre succes. Însă Marius avea o viziune diferită față de alte ateliere și nu a renunțat. A continuat pentru a-și îndeplini visul de a avea cel mai bun atelier din nordul României.  Pentru a realiza acest lucru, Marius a mizat pe două aspecte importante. Trebuia să lucreze cu cele mai bune materiale de pe piață și să găsească oameni talentați care să-i instruiască și să devină profesioniști foarte talentați care să facă o artă din colantarea mașinilor.  Acest mod de gândire l-a propulsat rapid spre ceea ce a devenit azi. După 7 ani de activitate, mii de mașini au trecut prin atelierul Rednic Pro Detailing. Și acum prioritatea numărul 1 este calitatea produselor și a oamenilor care lucrează în atelier. Tocmai datorită progresului, Rednic Pro Detailing avea nevoie de o nouă imagine care transmită în cel mai bun mod posibil ideea de calitate și profesionalism, mai ales că identitatea lor avea să fie asociată cu mașini de top precum Lamborghini, Tesla, Mercedes, BMW, Ferrari și multe alte mărci renumite. Mai jos puteți vedea modul nostru de lucru și care sunt elementele care au dat naștere noii imagini Rednic Pro Detailing.

Înainte

După

Logo făcut pentru Rednic Pro Detailing.

Proces de lucru

Am analizat cu atenție dorința lui Marius despre ceea ce trebuia să transmită nou imagine a companiei: profesionalism, calitate. La asta noi am adăugat ideea forță și dinamică, calități ce nu trebuie să lipsească în acest tip de business. Bineînțeles, trebuia să iasă ceva unic. De aceea am analizat cu atenție cum putem construi o siglă unică și cum să scoatem în evidență numele REDNIC, care este baza noii identități vizuale. Iată cum am procedat: am căutat elemente folosite în acest tip de business care să le integrăm. Apoi am desenat caractere care să le folosim pentru numele REDNIC.

Folia

Folie colantare masini

Cutter

Cutter

Mașina în viteză

Fast red car
Sigla desenata după forma foliei
Pro detailing desenat după forma cuterului.
Dinamică după Masina rapidă

Rednic Pro Detailing vizitat de Andy Popescu

Marius Rednic a ajuns la succesul la care visa la începuturi. Noua lui identitate vizuală poate fi acum asociată cu nume mari din România. La târgurile auto sau la concursuri, identitatea vizuală Rednic Pro Detailing iese din tipare.

Marius și prietenii
Logo design Rednic pro Detailing la târgul auto.
Lamborghini
Mercedes car

Recomandate

Ce sunt cuvintele cheie?

Ce sunt cuvintele cheie? 21 tipuri de cuvinte cheie. Ghid 2024. Articol actualizat în 06 Mai 2024 Cuvintele cheie SEO (cunoscute și sub denumirea de „cuvinte cheie” sau „expresii cheie”)

Google va afișa mai multe opțiuni de produs

Vor fi afișate mai multe opțiuni pentru produse în rezultatele îmbogățite ale Căutării Google Dacă aveți nevoie de implementarea unor servicii SEO cu rezultate, puteți scrie un mesaj către Agentie

Google va Dezactiva Cookie-urile Pentru 30 de Milioane de Utilizatori în Ianuarie 2024

Google va Dezactiva Cookie-urile Pentru 30 de Milioane de Utilizatori în Ianuarie 2024 Fiecare agentie SEO trebuie să fie în temă cu ultimele update-uri ce vor fi implementate de Google

Google Inchide Site-urile Create cu Profilul Companiei, din 1 Martie 2024

Google Inchide Site-urile Realizate cu Google Business Profile Începând cu 1 martie 2024, Google va închide orice site web cu domeniile business.site și negotio.site, și va fi redirecționat către lista

SEO Local: Ghid Complet 2024

SEO Local – Ghid Complet 2024 Acest articol vă arată de ce SEO Local este cea mai bună cale de urmat dacă doriți să atrageți mai mulți clienți sau vizitatori

Shopping Cart