LOCAL SEO - Fii în Top 3 Google Maps
SERVICII SEO LOCAL
Servicii SEO Local & Google Business Profile
Local SEO reprezintă un set de instrumente de optimizare, care ajută afacerile să își promoveze produsele și serviciile în rândul prospecților și clienților locali, care sunt implementate pe site-ul web și contul Google Business Profile.
Nu ai un cont?
Sau ți-a fost suspendat?
Obtine Vizibilitate In Google Maps Pentru Cautari Locale
Îți spunem noi de ce.
97% din utilizatori caută afaceri locale pe internet
64%
dintre oameni au folosit contul Google Business pentru a găsi informațiile de contact ale unei companii locale.
88%
dintre căutările de companii locale pe un dispozitiv mobil fie sună, fie vizitează compania în 24 de ore.
7xClick
Informațiile exacte și complete din listările GMB primesc de 7 ori mai multe clicuri decât cele fără.
Cifrele contează!
56% din acțiunile clienților care accesează Google Business Profile se transformă în vizite pe site.
59% dintr-un număr de cumpărători intervievați au spus ca folosesc Google pentru a face un research despre produse sau magazine când planifică să cumpere ceva.
36% dintre consumatori folosesc două site-uri de recenzii atunci când decid să contacteze afaceri locale, în timp ce 41% dintre consumatori folosesc trei sau mai multe site-uri.
Ce este SEO Local?
Local SEO este o strategie care ajută Google să înțeleagă unde este afacerea ta, ce oferi și cât de demn de încredere ești. Acest lucru vă îmbunătățește clasarea în rezultatele căutării locale, avantajând orice companie cu o locație fizică sau care deservește o zonă locală. Motoarele de căutare afișează locațiile diferitelor afaceri în primele poziții în funcție de indici precum: conținutul local, pagini de profil asociate, linkuri sau citații. Cu cât în contul Google Business Profile sunt postate detalii amănunțite în mod regulat despre afaceri, cu atât șansele de a fi în primele 3 poziții la interogări este mai mare.
Creare cont Google Business Profile
1.Începe să creezi contul GBP
Primul pas este să intri în Pagina de creare a contului GBP. Va trebui să introduci Numele companiei si Categoria comerciala principală. Google are deja mai multe categorii sugerate din care va trebui să alegi.
2.Poate fi vizitată locația?
Va trebui să bifezi căsuța corespunzătoarebusiness-ului tău. Când clienții te pot vizita la locație pentru a cumpăra ceva sau pentru programări, vei bifa că Da. Dacă activezi doar online vei bifa Nu.
3.Adaugă adresa companiei
Adaugă adresa exactă a companiei tale. Fi foarte atent la aceste detalii. În cazul în care nu vor fi exact, contul tău va fi suspendat și va trebui să treci printr-un proces de confirmare la schimbarea adresei.
Cine are nevoie de Servicii Local SEO
Orice tip de afacere care interacționează și deservește clienți dintr-o anumită regiune, are nevoie de SEO Local.
Dăm câteva exemple: magazine, companii de servicii, restaurante și hoteluri, firme de construcții, cabinete de avocatură, spitale, clinici, farmacii sau bănci.
De ce este Important SEO Local?
Deși afacerile locale sunt unice, pentru a avea succes trebuie să fie găsite de oameni. Tot pachetul de Servicii Local SEO are ca obiectiv creșterea vizibilitatii în mediul online.
Conform ultimelor statistici Google, consumatorii locali au șanse cu 70% mai mari de a vizita o afacere și cu 50% mai multe șanse să ia în considerare achiziționarea de bunuri sau servicii de la o companie cu un profil local Google Business Profile ( GBP ) optimizat SEO.
Cum Te Ajutam sa Faci SEO Local?
Îți oferim servicii Local SEO complete. Ne vom asigura că sunt completate toate informațiile importante ale companiei. Deoarece cunoaștem bine care sunt standardele Google, vom actualiza contul cu conținut nou și de calitate.
Imaginile de calitate, cuvintele cheie folosite la descrieri, răspunsurile la toate recenziile atent formulate și anunțarea unor noutăți vor face contul relevant și demn de a fi afișat în cele 3 poziții.
10 Avantaje ale Optimizării Local SEO
1.Creșterea Vizibilității în Zonele Locale
Optimizarea SEO locală vă ajută să vă îmbunătățiți poziția în rezultatele căutărilor locale, astfel încât clienții pot găsi mai ușor afacerea dvs. atunci când caută produse sau servicii locale.
2.Targhetarea publicului țintă
Cu ajutorul SEO local, puteți ajunge la persoanele din zona geografică în care vă desfășurați afacerea. Aceasta vă ajută să vă concentrați eforturile de marketing asupra potențialilor clienți interesați.
3.Creșterea traficului
Atunci când optimizați contul pentru căutările locale, aduceți vizitatori pe site-ul dvs. care au o mare probabilitate de a se converti în clienți. Acești vizitatori sunt adesea mai motivați să cumpere.
4.Îmbunătățirea experienței utilizatorului
Local SEO vă poate ajuta să vă îmbunătățiți site-ul web și să-l faceți mai ușor de navigat pentru vizitatori. O experiență plăcută a utilizatorului poate contribui la creșterea ratei de conversie.
5.Recunoașterea mărcii - Branding
Pe măsură ce optimizați pentru căutările locale, afacerea dvs. devine mai vizibilă în comunitatea locală, ceea ce poate contribui la recunoașterea mărcii și la buna reputație a companiei.
6. Conectarea cu clienții locali
Prin intermediul SEO local, puteți oferi informații utile, precum adresa, numărul de telefon și orele de funcționare, pentru a facilita contactul cu clienții locali.
7. Competitivitatea îmbunătățită
Optimizarea SEO locală vă poate ajuta să concurați cu alte afaceri locale, inclusiv cu corporații mai mari, deoarece vă permite să vă adresați direct publicului local și să vă diferențiați de concurență.
8. Monitorizarea și analiza performanței
Optimizarea SEO locală vă poate ajuta să concurați cu alte afaceri locale, inclusiv cu corporații mai mari, deoarece vă permite să vă adresați direct publicului local și să vă diferențiați de concurență.
9.Reducerea costurilor de publicitate
Dacă vă concentrați pe SEO local, puteți reduce dependența de publicitatea plătită și să obțineți rezultate durabile pe termen lung.
10.Adaptarea la dispozitive mobile
SEO local vă poate ajuta să aveți datele complete ale companiei dvs. pe toate dispozitivele mobile, ceea ce este crucial, deoarece mulți utilizatori fac căutări locale de pe smartphone-uri.
Cum functioneaza optimizarea Local SEO pentru Google Maps?
Pe lângă factorii obișnuiți de clasare folositi de Google, algortimii săi pentru cautarile locale mai folosesc trei factori principali pentru a gasi si afisa cele mai bune potriviri:
- RELEVANȚA – cat de strans legat este rezultatul unui profil de companie Google cu cuvintele ce le foloseste utilizatorul in interogarea sa.
- DISTANȚA – cat de departe crede Google ca este o afacere pentru potentialii sai clienti.
- PROEMINENȚA – cat de importanta crede Google ca este compania ta pentru potentialii clienti.
Apoi Google afiseaza doua tipuri de rezultate de cautare pentru potentialii tăi clienti:
- REZULTATE DE TIP ”PACHET LOCAL” – Google Maps, Profilul de Afaceri si rezultatele organice
- REZULTATELE ORGANICE – cautari „normale” cu linkuri albastre pe care le vedem pe Google.
12 Servicii Local SEO Cuprinse în Optimizare
1. Localizarea site-ului dvs.
Încorporarea datelor exacte ale companiei în mod natural în zone cheie din textul site-ului dvs și în footer. Acestea ar trebui aranjate sub forma Nume companie – Adresa – Număr de telefon ( NAP )
2. Creare de conținut local
Acesta e un proces continuu prin care creăm in mod regulat continut util, relevant care este focusat pe potentialii clienti. Continutul de calitate atrage linkuri de intrare in site.
3. Link Building Local
Crearea de legaturi locale provenite din surse precum institutii media, camere de comert, site-uri sau grupuri de afaceri locale este o parte esentiala in SEO Local.
4. Setare și Optimizare Google Business Profile
Acestea sunt informatii ce vor fi completate si folosite in cautarile locale, in pachetul local si Harti. Mentinerea companiei complet optimizata este un aspect de baza al strategieei SEO Local.
5. Gestionarea Postărilor în Profilul Companiei
Actualizarile ofera o modalitate importanta de a impartasi stiri, evenimente, oferte si anunturi ale companiei cu consumatorii locali.
6. Profilul Companiei și Combaterea Spamului
Spamul, profilurile false si recenziile false reprezinta o amenintare activa pentru vizibilitatea cautarilor. Monitorizam activ toate aceste pericole si luam masuri de combatere cand apar.
7. Construirea de Citații Locale ( NAP )
Crearea de citate este doar un aspect al optimizarii SEO locale. Pe lângă adăugarea de noi citate, audiem citatele existente și apoi să gestionam citatiile pentru a ne asigura că datele sunt corecte și actualizate atunci când este necesar.
8. Gestionarea Citațiilor Locale ( NAP )
Crearea de citate este doar un aspect al optimizarii SEO locale. Pe lângă adăugarea de noi citate, audiem citatele existente și apoi să gestionam citatiile pentru a ne asigura că datele sunt corecte și actualizate atunci când este necesar.
9. Managementul Reputației
Recenziile sunt mai importante ca niciodată în construirea reputației unei companii locale. Acestea sporesc increderea si îi ajuta pe consumatori. Managementul reputației include: solicitarea de noi recenzii, monitorizarea noilor recenzii, raspunsul la recenziile bune si negative, identificarea unor probleme repetitive incluse in recenzii, reutilizarea recenziilor bune.
10. Monitorizarea Statisticilor Pentru Căutarile Locale
Fără analiza regulată a statisticilor in ce priveste cautarile locale, este imposibil sa stii daca strategia ta ofera rezultate. Asta poate duce cu usurinta la scaderea in clasamentul Google din cauza unui algoritm sau a unei sanctiuni Google.
11. Căutarea de Cuvinte Cheie ( Keyword Research )
Aceasta parte a strategiei SEO Local trebuie abordata ca o sarcina continua pentru a tine pasul cu strategiile SEO care se înnoiesc mereu. Cautarea de cuvinte cheie este un proces greu si nu poate fi facuta eficient fara tool-ri performante.
12. Audit al Contului Google Business
Auditul are scopul de a verifica mereu starea contului companiei identificand zonele care ar putea afecta contul dar si pentru a identifica noi oportunitati de a crea continut calitativ si pentru a maximiza fiecare oportunitate de crestere.