SEO LOCAL - Fii în Top 4 Google Maps

Servicii SEO Local

Servicii SEO Local Google Business Profile

SEO Local

Obtineti Vizibilitate In Google Maps Pentru Cautari Locale

Ce înseamnă SEO Local?

Local SEO reprezintă un set de instrumente de optimizare care ajută afacerile să îți promoveze produsele și serviciile în rândul eventualilor clienți din apropiere, în contul Google My Business ( în română Compania Mea ). Motoarele de căutare afișează locațiile diferitelor afaceri în primele poziții în funcție de indici precum: conținutul local, pagini de profil asociate, linkuri sau citații. Cu cât în contul Google My Business sunt postate detalii amănunțite în mod regulat despre afaceri, cu atât șansele de a fi în primele 3 poziții la interogări este mai mare.

Cine are nevoie de Servicii Local SEO?

Orice tip de afacere care interacționează și deservește clienți dintr-o anumită regiune, are nevoie de SEO Local.

Dăm câteva exemple: magazine, companii de servicii, restaurante și hoteluri, firme de construcții, cabinete de avocatură, spitale, clinici, farmacii sau bănci.

De ce este Important SEO Local?

Deși afacerile locale sunt unice, pentru a avea succes trebuie să fie găsite de oameni. Tot pachetul de Servicii SEO are ca obiectiv creșterea vizibilitatii în mediul online.

Conform ultimelor statistici Google, consumatorii locali au sanse cu 70% mai mari de a vizita o afacere și cu 50% mai multe șanse să ia în considerare achizitionarea de bunuri sau servicii de la o companie cu un profil local Google My Business ( GMB ) optimizat SEO.

Cum Te Ajutăm să Faci SEO Local?

Îți oferim servicii SEO Local complete. Ne vom asigura că sunt completate toate informațiile importante ale companiei. Deoarece cunoaștem bine care sunt standardele Google, vom actualiza contul cu conținut nou si de calitate. 

Imaginile de calitate, cuvintele cheie folosite la descrieri, răspunsurile la toate recenziile atent formulate și anunțarea unor noutăți vor face contul relevant și demn de a fi afișat în cele 3 poziții.

10 Avantaje ale Optimizării SEO Local

1.Creșterea Vizibilității în Zonele Locale

Optimizarea SEO locală vă ajută să vă îmbunătățiți poziția în rezultatele căutărilor locale, astfel încât clienții pot găsi mai ușor afacerea dvs. atunci când caută produse sau servicii locale.

2.Targhetarea publicului țintă

Cu ajutorul SEO local, puteți ajunge la persoanele din zona geografică în care vă desfășurați afacerea. Aceasta vă ajută să vă concentrați eforturile de marketing asupra potențialilor clienți interesați.

3.Creșterea traficului calificat

Atunci când optimizați contul pentru căutările locale, aduceți vizitatori pe site-ul dvs. care au o mare probabilitate de a se converti în clienți. Acești vizitatori sunt adesea mai motivați să cumpere sau să utilizeze serviciile dvs.

4.Îmbunătățirea experienței utilizatorului

SEO local vă poate ajuta să vă îmbunătățiți site-ul web și să-l faceți mai ușor de navigat pentru vizitatori. O experiență plăcută a utilizatorului poate contribui la creșterea ratei de conversie.

5.Recunoașterea mărcii - Branding

Pe măsură ce optimizați pentru căutările locale, afacerea dvs. devine mai vizibilă în comunitatea locală, ceea ce poate contribui la recunoașterea mărcii și la buna reputație a companiei.

6. Conectarea cu clienții locali

Prin intermediul SEO local, puteți oferi informații utile, precum adresa, numărul de telefon și orele de funcționare, pentru a facilita contactul cu clienții locali.

7. Competitivitatea îmbunătățită

Optimizarea SEO locală vă poate ajuta să concurați cu alte afaceri locale, inclusiv cu corporații mai mari, deoarece vă permite să vă adresați direct publicului local și să vă diferențiați de concurență.

8. Monitorizarea și analiza performanței

Cu instrumente adecvate, puteți urmări rezultatele eforturilor dvs. de SEO local și să adaptați strategia în consecință, pentru a obține cele mai bune rezultate.

9.Reducerea costurilor de publicitate

Dacă vă concentrați pe SEO local, puteți reduce dependența de publicitatea plătită și să obțineți rezultate durabile pe termen lung.

10.Adaptarea la dispozitive mobile

SEO local vă poate ajuta să aveți datele complete ale companiei dvs. pe toate dispozitivele mobile, ceea ce este crucial, deoarece mulți utilizatori fac căutări locale de pe smartphone-uri.

Pachet local SEO

Cum functioneaza optimizarea SEO Local pentru Google Maps?

Pe lângă factorii obișnuiți de clasare folositi de Google, algortimii săi pentru cautarile locale mai folosesc trei factori principali pentru a gasi si afisa cele mai bune potriviri:

  1. RELEVANTA – cat de strans legat este rezultatul unui profil de companie Google cu cuvintele ce le foloseste utilizatorul in interogarea sa.
  2. DISTANTA – cat de departe crede Google ca este o afacere pentru potentialii sai clienti.
  3. PROEMINENTA – cat de importanta crede Google ca este compania ta pentru potentialii clienti.

Apoi Google afiseaza doua tipuri de rezultate de cautare pentru potentialii tăi clienti:

  1. REZULTATE DE TIPPACHET LOCAL” – Google Maps, Profilul de Afaceri si rezultatele organice
  2. REZULTATELE ORGANICE – cautari „normale” cu linkuri albastre pe care le vedem pe Google.
Un PACHET LOCAL ( sau un pachet de harti ) este o functie Google care afiseaza cele mai importante inregistrari ale companiilor locale si o harta.

12 Servicii SEO Local Cuprinse în Optimizare

1. Localizarea site-ului dvs.

Încorporarea datelor exacte ale companiei în mod natural în zone cheie din textul site-ului dvs. 

2. Creare de continut local

Acesta e un proces continuu prin care creăm in mod regulat continut util, relevant care este focusat pe potentialii clienti. Continutul de calitate atrage linkuri de intrare in site.

3. Link Building Local

Crearea de legaturi locale provenite din surse precum institutii media, camere de comert, site-uri sau grupuri de afaceri locale este o parte esentiala in SEO Local.

4. Setare și Optimizare Google Business Profile

Acestea sunt informatii ce vor fi completate si folosite in cautarile locale, in pachetul local si Harti. Mentinerea companiei complet optimizata este un aspect de baza al strategieei SEO Local.

5. Gestionarea Postarilor in Profilul Companiei

Actualizarile ofera o modalitate importanta de a impartasi stiri, evenimente, oferte si anunturi ale companiei cu consumatorii locali.

6. Profilul Companiei si Combaterea Spamului

Spamul, profilurile false si recenziile false reprezinta o amenintare activa pentru vizibilitatea cautarilor. Monitorizam activ toate aceste pericole si luam masuri de combatere cand apar.

TricouPersonalizat.ro Google Maps

7. Construirea de Citatii Locale ( NAP )

Citațiile sunt elemente cheie pentru SEO Local. NAP ( nume, adresa si numar de telefon ) sunt informatii folosite de Google pentru a confirma ca toate informatiile companiei tale sunt corecte. Cu cat le vede mai frecvent, cu atat are mai multa increderea business-ul tau e real. Citatiile NAP sunt greu de construit dar foarte importante. Oriunde apare online NAP-ul companiei dvs. este considerat o citare și poate oferi un impuls SEO local.

8. Gestionarea Citatiilor Locale ( NAP )

Crearea de citate este doar un aspect al optimizarii SEO locale. Pe lângă adăugarea de noi citate, audiem citatele existente și apoi să gestionam citatiile pentru a ne asigura că datele sunt corecte și actualizate atunci când este necesar.

9. Managementul Reputației

Recenziile sunt mai importante ca niciodată în construirea reputației unei companii locale. Acestea sporesc increderea si îi ajuta pe consumatori. Managementul reputației include: solicitarea de noi recenzii, monitorizarea noilor recenzii, raspunsul la recenziile bune si negative, identificarea unor probleme repetitive incluse in recenzii, reutilizarea recenziilor bune.

10. Monitorizarea Statisticilor Pentru Căutarile Locale

Fără analiza regulată a statisticilor in ce priveste cautarile locale, este imposibil sa stii daca strategia ta ofera rezultate. Asta poate duce cu usurinta la scaderea in clasamentul Google din cauza unui algoritm sau a unei sanctiuni Google.

11. Cautarea de Cuvinte Cheie ( Keyword Research )

Aceasta parte a strategiei SEO Local trebuie abordata ca o sarcina continua pentru a tine pasul cu strategiile SEO care se înnoiesc mereu. Cautarea de cuvinte cheie este un proces greu si nu poate fi facuta eficient fara tool-ri performante.

12. Audit al Contului Google Business

Auditul are scopul de a verifica mereu starea contului companiei identificand zonele care ar putea afecta contul dar si pentru a identifica noi oportunitati de a crea continut calitativ si pentru a maximiza fiecare oportunitate de crestere.

Solicită o discuție 1 la 1

Haide să vorbim despre afacerea ta. Să vedem împreună cum poți începe călătoria spre prima pagina din Google.

https://brandfetch.com/storyweb.ro